Gyakori kérdések

  • 100% Garancia?

Garanciákkal szavatoljuk a virágaink minőségét és az ajándékozás sikerét. Virágáruházainkon keresztül vásárolt rózsáinkra, alkotásainkra 100%-ban garanciát vállalunk. Partnereinken keresztül vásárolt rózsákra nem áll módunkban a Garanciákat érvényesíteni. Megértésedet köszönjük.
Öröm a köbön Garancia

Öröm a köbön

Örülsz, mert az ajándékod végre sikert arat.

Örül, mert érzi fontos neked, hisz különleges virággal lepted meg.

  • Örültök, mert évekre felejthetetlenné teszed a megismételhetetlen pillanatot.

Ha a meglepetés mégsem csal széles mosolyt a megajándékozott arcára az nem a te hibád! Ha úgy látod a tartóssá tett rózsa nem okozott valódi örömet, akkor nincs más teendőd, mint 10 napon belül sértetlen állapotban visszaküldeni nekünk a virágot és mi visszafizetjük neked az árát! Címünk: Goldissimo Kft. 3360 Heves, Somogyi utca 88.


Természetesen, ha a szállítás során sérült a virág, akkor is azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolhassuk a problémát!
Minőségi garancia. Ha a virág minőségével nem vagy elégedett és nem azt kaptad amire számítottál, hívd ügyfélszolgálatunkat hogy megtaláljuk számodra a legjobb megoldást!
Íme még egy igazán ütős garancia, amit egy huncut mosollyal biztosítunk CSAK NEKED…
… a hosszú távú HANCÚR GARANCIA!


Vele vagy mással, előbb vagy utóbb, de biztos részed lesz benne :)